2016. január 31., vasárnap

+ The Writer's Letter

 Sziasztok kedves olvasók!


Először is azzal szeretném kezdeni, hogy bemutatkozom. Az írói nevem Raven, de ha úgy tartja kedvetek, nyugodtan hívjatok Rav-nek. 18 éves csajszi vagyok, aki jelenleg teljesen kikészült az érettségire való készülődéstől és akire már ráférne egy kis kikapcsolódás - valószínűleg ezért is hoztam létre ezt a blogot és kezdtem bele ezen szerény kis írásomnak, aminek az első részét nem tudom mikor fogom még megírni. Igyekszem ahogy csak tudok, de sokszor már arra sem marad elég energiám, hogy gép előtt sorozatnézésen kívül bármit is csináljak. Szóval az új részek igen rendszertelenül fognak majd érkezni, elsietni meg nem akarom, mert azzal csak elrontanám a történetet. Mindezek ellenére, remélem sokan lesztek majd idővel, akik követni fogják a blogom! :)
 Ami magát a történetet illeti, teljesen saját írás, tehát kérlek, ne másoljátok semmilyen formában sem! Az ihletet hozzá egy film adta, amit egyébként ti is megnézhettek akár a Youtube-on is (a címe: Legenda)! Az eredeti történet egy létező londoni Kray fivérekről szól, akik az 1960-as évektől (azt hiszem) lettek csak igazán ismertek a maffia köreiben. Az én történetem azért jó sok részletben eltér, mint például, nem Angliában játszódik, hanem Amerikában és a Carter testvérek életéről szól, hogyan vezetik a bűnszervezetüket, amit az apjuktól örököltek meg. Mindenek előtt kijelenteném, hogy ez szimplán csak egy kitalált történet, nem megtörtént eseményeken alapul! Természetesen vannak nálam jobb írók, akik talán jobban be tudnák mutatni az én kis történetem szóval, ha esetleg egy-két helyesírási hibát vagy egyéb hibát ejtek, az az előbb említettek miatt van - általában azért ezekre figyelni szoktam. Továbbá a helyszínek leírásai nem fedik a valóságot, a városok valóban léteznek bár bizonyos részletekben eltérnek az igazságtól!
 Nos, mivel semmi más nem jut jelenleg eszembe, csak annyit írnék, hogy lehetőségeim szerint, amikor csak tudok, felnézek majd a blogra, akár hozok egy két érdekességet is, ha nagyon szeretnétek, írhattok pár jó tanácsot is hozzászólásokban, kérhettek cserét vagy amit csak akartok! :)

Üdv,
Raven (Rav)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése